diumenge, 5 de maig del 2019

PAPI SÓC L’ESTEL, NO DEIXIS SOLA A MARE ... ❤


Papi no deixis sola a la mami. Ella és forta, els dos ho sabem,
però et necessita al seu costat per enfrontar aquest món nou.
La meva arribada i fugida no és senzilla, ho sé i m'ofego,
És difícil, per això vull ajudar-vos a comprendre-ho.

Quan te'n vas, ella plora i no perquè no li agradi estar amb mi a soles.
Només que ara no entén moltes coses.
El meu cos és diferent, la meva pell és cada dia menys rosada.
i potser la meva roba feta d’amor, ja no em queda bé.

Digues-li que bella és, necessita que l'hi recordis.
Demostra-li que el teu amor és cada vegada més fort.
No assumeixis que ho sap, mira-la!, digues-li tot el que per ella sents.

El seu cos també ha canviat per dins i per fora.
Recorda-li que divertida és, sembla que ho oblida per complet,
Ara ella és mare i ... pensa que bé ho faria!
Ara tu ets pare i ... pensa que bé ho faries!

De vegades es veu al mirall i diu que no és bonica
I una llàgrima roda per la seva galta.
¡Digues-li que això no és cert!
Que per a nosaltres és la dona més bella de l'univers!

Digues-li en cada moment l’orgullós que estàs d'ella.
Admira-la, observa-la, tingues en compte l’afortunat que ets per tenir-la.
No donis per fet que tot ho pot, que tot ho sap,
potser no t'ho digui per no preocupar-te
per no semblar feble davant meu, davant teu, per no molestar-te.

Ella necessita les teves carícies,
que l’alimentis i la banyis de petons.
Permet sentir el que ella està sentint,
mira-la als ulls, abraça-la.

No permetis que caigui
i si ho fa dóna-li la mà i acompanya-la.
Fes-li sentir que junts tot ho podem,
i que tot i l'adversitat, lluitarem per mantenir el nostre amor cada dia més fort.

No et preocupis papi si també confós et sents.
Creuràs que la mami i jo tenim un lloc on tu no pots estar,
Però això no és veritat!

Els nostres cors són el mateix,
estan units en un mateix batec.
Apropeu-vos els pits, ho sents?
Junts som i sou tan forts!.

Papi, no t'allunyis
et necessitem al nostre costat i necessito que cuidis de la mami.
Vosaltres sou la meva felicitat, no necessito res més.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada