dimecres, 24 d’abril del 2019

ESTEL, ET MIREM EN SILENCI I ET DESITGEM BONA SORT,...

Vols deixar pares i pàtria veure on s'acaba el món
vols cambiar la teva història i digue'm, quí no?
Tot el que es diu en paraules pot semblar-te un desert.

Prens el vent de matinada com ho fa un ocell, com fa un ocell.

Tot el món dóna voltes sense pressa al teu voltant
i tu de cop vols sortir a fora no saps on anar.
Amb un bitllet tan sols d'anada mai vas pensar en tornar.
Amb un bitllet sense tornada per volar ben alt, volar ben alt.

I tu et preguntes en silenci "digue'm què faig jo aquí?".
No seré jo qui trenqui un dia amb tots els somnis de la nit.

Tots et miren en silenci mentre tu aixeques el vol
i jo et miro en silenci i et desitjo bona sort.
I tu et preguntes en silenci "digue'm què faig jo aquí".
No seré jo qui trenqui un dia amb tots els somnis de la nit.
Tots miren en silenci mentre tu aixeques el vol
i jo et miro en silenci i et desitjo bona sort.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada