dimarts, 19 de maig del 2020

L' Estel em va ajudar. Ara tu també pots!

Avui es celebra el dia mundial de la donació de llet materna i justament ja fa un any, aproximadament, que vaig fer el primer post sobre la meva donació de llet materna. 
Podeu llegir-ne el post aquí.

Al llarg d'aquest any he pogut conèixer a un grup de mares meravelloses. Algunes van tenir els seus fills i mentre els alletaven, s'extreien una presa extra per alletar-ne d'altres, però també vaig conèixer a unes altres mares amb les que em vaig unir: les donants amb estrella.

Les "donants amb estrella" és un grup de mares que malgrat no poder alletar als nostres propis fills i filles vam decidir extreure'ns tota la llet i donar-la íntegrament al Banc de llet materna. 
En el meu cas, va ser una experiència molt bonica i que tornaria a fer amb els ulls tancats. Hi ha moltíssims nadons a les UCINs que necessiten aquest OR BLANC per a poder tirar endavant durant els primers dies de vida.

Arreu del món hi ha boniques iniciatives, com ara aquesta que us vull compartir:





Tant si ets mare lactant, com si estàs a punt de tenir un bebé, recorda tots aquests nadons que dia rere dia lluiten per tirar endavant i la necessitat de rebre aquesta llet, aquest or, que els salvarà la vida.

Molts ànims, la lactància no és fàcil, ho sabem, però si jo i totes les donants amb estrella hem pogut ajudar a tots aquests nadons, tu també pots...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada